
Toimiston kesätauko
Espoon sosialidemokraattien toimisto on kesätauolla 15.6.-9.8. Kiireellisissä asioissa voit olla yhteydessä kunnallisjärjestön puheenjohtaja Maria Rajalaan 👉maria.outinen@gmail.com Huomioithan, että Maria lukee postia säännöllisesti, mutta ei välttämättä päivittäin. Kedollinen kukkia! Saavillinen saunahetkiä! Hyppysellinen hauskuutta! Litra laulua! Aimo annos aurinkoa! Suven suloisuutta! 🌻Aurinkoista…




