ravintola HarakanPesä
Leipurinkuja 2
Lämpimästi tervetuloa starttaamaan kesä yhdessä valtuustoryhmän kanssa.
Ohjelmassa kesäistä keskustelua ajankohtaisista asioista ja niiden vierestä☀️🌹☀️🌹
👉🏻👉🏻 ravintola HarakanPesä, Leipurinkuja 2, Espoo
👉🏻👉🏻 su 14.6. klo 14.30 – 16
Pientä purtavaa tarjolla.

Jaa tämä artikkeli