Vappu alkaa Espoosta

Lintuvaarantie 8

🎈 Vappu alkaa Espoosta! 🎈

Mikä olisi parempi tapa aloittaa työväen juhla kuin loistavassa seurassa, simalla ja sokerimunkki hyppysissä? 🥂

Espoon Demarinuoret ja Espoon sos.dem. kunnallisjärjestö kutsuvat juuri SINUT nostattamaan vapputunnelmaa Leppävaaraan. Tule vaihtamaan kuulumisia ja virittäytymään juhlatunnelmaan ennen päivän päätapahtumia!

Maukkaan aamuhetken jälkeen suuntaamme porukalla kohti Helsingin vappumarssia ja Hakaniemen torin hulinaa. 🚩🚶‍♂️🚶‍♀️🗓️ Milloin ja missä?

  • Aika: 1.5. klo 9.00–10.00
  • Paikka: Lintuvaarantie 8, Espoo

🍩 Varmista munkkisi ja ilmoittaudu!

Jotta osaamme varata riittävästi herkkuja kaikille, muistathan ilmoittautua mukaan ennakkoon 29.4.

https://forms.gle/35FHTw4qacBWWmQh9

Ota kaveri mukaan ja aloitetaan vappu yhdessä! Nähdään Leppävaarassa!🌹